28 Mart 2015 Cumartesi

DİZİLERDE EKRANIN KENDİSİ KADAR ENTRİKA YOK!


Kanal D dizilerinin arkasında durmuyor mu?

Kanal D dizi konusunda bu sezon biraz açgözlüydü... Bir dizinin reytingi düşer düşmez hiç acımadan arkada bekleyen yeni diziyi yayına soktu. Hayır yani bu dizilerde oynayan oyuncular da öyle başarısız oyuncular değil, son derece profesyonel oyunculardı. Aslı Enver, Buğra Gülsoy gibi oyuncuların rol aldığı Bana Artık Hicran De dördüncü bölümde yayından kaldırılınca işte bu yüzden herkes şok oldu.

Benim Adım Gültepe yerini Hayat Yolunda'ya bıraktı. Bana Artık Hicran De de Urfalıyam Ezelden'e. Ama Hayat Yolunda ve Urfalıyam Ezelden de kısa sürede bitti. Farkında mısınız bu sezon Kanal D ne kadar kararsız, tahammülsüz, acımasız...

Hani Benim Adım Gültepe "sezonun dizisi" olmaya adaydı? Hani Bana Artık Hicran De'yi izleyici çok sevmişti? Kanal D'nin bu sezon çok seyredilen tek bir dizisi var, o da yıllardır yerini koruyan Kurtlar Vadisi.

Sezonun en çok izlenen dizileri ise Paramparça, Diriliş: Ertuğrul, Karagül ve O Hayat Benim...

1 yorum: